Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musím říct, že fotka číslo dva mě opravdu pobavila!

0 0
možnosti
Foto

R^Správně, ty kluku ušatá, jen jim ukaž, kdo je v pelechu pánem. Jako zkušenej kocour ti držím všechny tlapy:-)

2 0
možnosti

Můžu ti prozradit, že třetí den jsem už měl skoro celou postel pro sebeR^!

Bohouš

0 0
možnosti
Foto

Autorka se podle údajů uvedených ve svém profilu opravdu mnoho let "SANŽÍ" co může. ;-)

1 0
možnosti

Děkuju za upozornění, už je opravenoR^

0 0
možnosti

Pašák, prostě pašák, povedlo se. Můj mi právě praví očima beze slov : ,,Otroku jdeme" a tak vezmu vodítko a jde se,že prší, žádný problém....;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Jo, povedlo! Ale náš Bohouš v dešti nevystrčí dobrovolně ani ocásek. Čeká s venčením dokud to není fakt nutný

0 0
možnosti

Upravim znamy bonmot..."kazdej pes jsou vsichni uplne stejni". Zvlast to buzení pohledem a prdeni

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.