Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lajika

18. 4. 2011 7:35
bože

jak já vám rozumím!!!

Podprsenky jsou noční můra. Ale rifle jsou taky utrpení - taky vyžadují skoro kompletní svlečení a když nechci bokovky (nechci, nechci a nechci. Táhne mi v nich na cemr a pohled na polštáře sádla lezoucí z devadesáti procent bokovek a nositelek bokovek mě nutí být k sobě kritičtější a kritičtější a i když na většinu z nich kam se hrabu, proč riskovat vyhřezlý špek?), tak teda když nechci bokovky, jsem taky na hrnci.

A taky vyrážím až když už není zbytí. A když už se po stopáté oblíkám ráno do mokré podprsenky (a mokrejch riflí) protože mi přes noc po přeprání nestihla uschnout.

0 0
možnosti

hermionka

17. 4. 2011 23:30
podprsenka

jojo, koupit normalni podrpsenku ktera ma prinejhorsim kostice je dlouhy boj presne jak popisujete.. vsechno vycpane, precpane a preplnene.. dobre, chapu, jsou holky ktere maji mala prsa ale proc jsou vycpane podrpsenky velikosti D a i vyssi?

0 0
možnosti

Alfie

18. 4. 2011 6:33
Re: podprsenka

Zkoušení v kabinkách taky nesnáším. Takže i ty podprsenky nakupuju v e-shopu a ono to fakt funguje! Stačí se opravdu poctivě změřit. Nevím, jestli mi to nesmažou pro reklamu, ale mrkněte na http://www.astratex.cz - najdete tam vycpané i nevycpané a podle jejich velikostních tabulek opravdu sednou! A i kdyby náhodou ne, v pohodě vám po zaslání zpět vrátí peníze nebo pošlou jinou velikost, jak budete chtít.

0 0
možnosti

mam.kvalitni.nazory.2

17. 4. 2011 23:22
nakupujete stejne jako ja

taky nakupovani nesnasim a naprosto stejne me vycerpava ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.