Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s(h)arka

10. 8. 2010 14:12
jemné prádlo a prádlo malých rozměrů se pere v pracím sáčku

ze silonu nebo plátna, lze ho ušít i ze staré záclony, dvojité....to tě matka mohla naučit!;-)

0 0
možnosti

Bětka

10. 8. 2010 15:05
Re: jemné prádlo a prádlo malých rozměrů se pere v pracím sáčku

Tak ji nekamenujte, příště stejnou chybu neudělá.:-)

Taky jsem o praní skoro nic nevěděla,jednak jsme neměli automatku a navíc mamka dělala tyto věci sama,protože nikdo nebyl dokonalý jako ona.

0 0
možnosti

kirduk 4

10. 8. 2010 13:37
Velice,velice

roztomiloučké,ba až naivní ,proboha proč !

0 0
možnosti

Obětní beránek od táboráku

10. 8. 2010 12:27
Já teda normálně neperu...

...ale mám pocit, že moje přítelka si dává tyhle věci do takového pytlíku se zipem, aby se jí právě toto nestalo....

0 0
možnosti

Roman35

10. 8. 2010 12:24
Bože strkat

kalhotky do pračky. To může napadnout jedině ženskouRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.