Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kozlík_

10. 2. 2010 22:51
Tak jsem se pobavil, asi víc jak babička ...

Docela nechápu, který inteligent to zařídil, že si člověk nemůže zevnitř zamknout. Jako muž to mám snazší, na WC mimo domov a pracoviště sedám opravdu výjimečně, docela bych musel lovit vpaměti, kdy naposledy. Ono i v práci to někdy stojí za to, někteří kolegové umí mísu pěkně zaneřádi a štětka vedle mísy je pro ně neznámý nástroj. Jenže 9 hodin je dlouhá doba, takže člověk musí překonat tu štítitvost.

Stalo se mi před 20 lety, při letu do USA, paní uvnitř WC neměla zamčeno. Je to docela nepříjemné pro obě strany.

0 0
možnosti
G

Gmur

11. 2. 2010 9:21
Re: Tak jsem se pobavil, asi víc jak babička ...

stalo se mi vicektrat. Na to ma GENTELMAN odpovedet: "pardon pane". ;-D

0 0
možnosti
ML

Niktor

10. 2. 2010 21:09
Klasika

Záchody v Regionovách už jsou klasika. Spousta lidí si toho zamykacího tlačítka nějak nevšime, cítí se bezpečně, když tu náhle...Už jsem to (z pozice pozorovatele) zažil asi stokrát.

0 0
možnosti
MB

Mychal.B

10. 2. 2010 21:13
Re: Klasika

Nejen regionovy, i v přestavěných poštovních vozech - na řídicí vozy 954.

0 0
možnosti
MS

BingoXX

10. 2. 2010 20:50
hned proti dveřím

je tlačítko, u kterého je nápis zamčeno, nebo tak nějak, stačí ho zmačknout a dveře jsou zajištěny před vetřelci

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.