Diskuse

policisté

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vodní želva

3. 2. 2010 23:29
Jste lehce mimo.

Před 3 lety jsem skončil u policie, pracoval jsem jako vyšetřovatel, takže ty hlody o uniformě se mě netýkají, ale pozastavím se nad jednou věcí, kterou si moc dobře pamatuji. Píšete, že policista může jezdit v autě nepřipoutaný, předjíždět na plné čáře a  jezdit nepovolenou rychlostí. Garantuji Vám, že z toho, co uvádíte může v zákonem daných důvodech jet vyšší rychlostí. Všechno ostatní může stejně jako Vy, jenže když ho chytí nějaký kontrolní orgán nebo inspekce, tak zaplatí mnohem více, než Vy. A garantuji Vám, že žádné pardóny tam neexistují. Víte pamatuji si dobu, kdy policisté nemuseli být ve služebních autech připoutaní (umožňoval to zákon), pak se to změnilo a stalo se mi, že při výjezdu z garáží mě někdo vyfotil bez pásů (tedy někdo - Inspekce MV, která čekala na prvního blbce, který bez těch pásů pojede). Prostě jsem si na to v té době ještě nezvykl. Trest? 10% z platu na dobu 3 měsíců. To Vy za pásy určitě nedostanete.

0 0
možnosti
PV

Pan Vajíčko

3. 2. 2010 23:33
Re: Jste lehce mimo.

Klobouk dolů před Vámi, že máte sílu něco té totálně vypatlané slečně vysvětlovat... R^

0 0
možnosti
PV

Pan Vajíčko

3. 2. 2010 23:29
Z osmi na šest

Neuvěřitelným sebeovládáním jsem dosáhl snížení trestných bodů z 8 na 6, takže s tím nejvyšším vypětím svých duševních sil autorce tohoto naprosto zhovadilého článku neřeknu od plic, co si o ní myslím... RvRvRv Každopádně jde o osobu mimořádně alternativně inteligentní. A to místopřísežně prohlašuji, že jsem policajt nikdy nebyl, nejsem a asi ani nebudu...

0 0
možnosti
PE

hetzer

3. 2. 2010 21:25
Co jsem nepobral

když mě zastavil policista za přecházení mimo vyznačený přechod. Cesta je jednosměrná a já přecházel cca 15 metrů za přechodem, na kterém byla zelená pro chodce a je na něj dobře vidět. Argumentoval jsem, že je zelená a z druhé strany nic jet nemůže, protože je to jednosměrka, ale i tak to bylo za 200 kč.

0 0
možnosti
P

PetraHor

3. 2. 2010 21:47
Re: Co jsem nepobral

A proč si přecházel 15 metrů za přechodem?8-o

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

3. 2. 2010 20:41
Takže opět padesát na padesát

procent zde diskutujících policistů versus jejich "pomáhaných chráněnců".

Včera u pošty ... pane řidiči, máte povolení k vjezdu? - nemám, většinou sem jezdí s balíky (dnes pět po patnácti kilech) moje žena a povolení má u sebe - to vám nemusím věřit - no, je to soukromá firma, takže ten "zákaz vjezdu", pane policisto, není zrovna košer, spíš bych tu rád viděl jejich ceduli "vjezd pouzre našim zákazníkům" a soukromou ostrahu ... nebo to Městská policie jim za naše daně dělá nyní hlídače? - bude to za pět set, pane řidiči ... předložte občanský, řidičský, osvědčení, očkovací, foukněte si - pane policisto, těší vás tato práce? - každý se nějak živí, my ochraňüjeme zákon - zákon ne, vy vybíráte pokuty ... co vám na to říkají kamarádi ... máte vůbec nějaké?

(to bylo jediné, co se dalo k tomu pětikilu orgánovi přidat)

0 0
možnosti
IUJS

ičmeka už jednou smazali

3. 2. 2010 20:51
Re: Takže opět padesát na padesát

protože diskutuješ o nesmyslech. za kecy dostaneš ve fotbale taky kartu. každá firma má právo zažádat o dopravní značku. neumíš vyjednávat, to je ten problém. z mého pohledu - "teda, to jsem fakt nečekal, že zrovna tady chytá policie... dyť já vezu balíky, koukněte, oni mi tam s tim pomáhaj. s autem jezdí žena, ta musela někam jinam, a povolení k vjezdu mi zapomněla dát... ale jinak mám všecko v pořádku, tady jsou doklady..."... důležitý je vždycky bejt korektní, vypadat rozumně, UZNAT SVOJÍ CHYBU a ukázat, že jinak je všecko ohledně auta v pořádku a říct, že klidně třeba dejchnu, že mě to baví... a policajt hned jedná jinak. ze zkušenosti - odpuštěno 1000,- za 52 v zóně 40, odpuštěny 2 body za pásy (napsáno jako lékárna), odpuštěna propadlá technická... všecko jde, když neni člověk VŮL.

0 0
možnosti
FP

forhend

3. 2. 2010 20:37
Celkem vtipná glosa...

Pěkně vystiženi naši ochránci...:-)

0 0
možnosti
IUJS

ičmeka už jednou smazali

3. 2. 2010 20:44
Re: Celkem vtipná glosa...

pro někoho, kdo je línej zapojit svůj mozek, určitě. například otisky rodičů brali možná proto, aby pak měli jak odlišit otisky rodiny od zloděje.

0 0
možnosti
IUJS

ičmeka už jednou smazali

3. 2. 2010 20:00
úvaha uplně hloupá:)

špinavý boty - protože se v nich šlape po zemi? vyleštěná pistole - protože existuje povinnost zbraň čistit, a protože se neustále otírá o oděv a pouzdro? ...

0 0
možnosti
P

PetraHor

3. 2. 2010 19:27
Cenzore,

co máš proti tomu že jsem autorku nazvala "husičkou"?  Za tohle dílko je to oslovení spíše lichotící. Ale je možný že seš na tom s inteligencí podobně, tak se tě to dotklo osobně. A ty dukáty, jak už jsem jednou napsala, si můžeš strčit.... hádej kam.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

3. 2. 2010 20:04
Re: Cenzore,

Ale Petro..co tak feministicky nesolidárně?

Znáte ten vtip? Víte kolik existuje vtipů o policistech?

0 0
možnosti
PS

AlterID

3. 2. 2010 19:26
Heeh

To je ale kravina :-)

Přečti si i nějakou legislativu, taky se hodí.

RvRvRv

0 0
možnosti
VP

Sípomat

3. 2. 2010 19:20
Špatná adresa

Facebook je o dvě ulice nalevo.

0 0
možnosti
PJ

Snoopy213

3. 2. 2010 21:15
Re: Špatná adresa

R^;-DR^;-DR^;-DR^;-DR^

0 0
možnosti
Y

Ygrain

3. 2. 2010 19:04
Kristýnko,

až zase budete jednou meditovat, k čemu vám je škola, možná zjistíte, že byste se tam mohla naučit něco o interpunkci a členění textu. Trocha dějepisu by taky nebyla na škodu, protože za komunistů se právě začaly vyprávět ty proslulé vtipy o policajtech, což s respektem zrovna moc neladí. A jinak, potom, co nás nedávno vykradli, mám zkušenosti s policií spíš pozitivní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.