Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Obléhání postele dvojnožců - DEN 2

Přes den bylo všechno fajné, jak se říká na Ostravsku. Drbáníčko, dlabáníčko a tak, prostě všechno v naprostém pořádku. 

Až k večeru jsem začal spřádat své plány na invazy do JEJICH postele.Věděl jsem, že včerejší mise byla úspěšná a dostal jsem se až “na kraj postele”. Na dnešek jsem měl ale už vyšší plány.  

 

Dvojnožci šli pomalu do hajan, JEJÍ mami zhasla světlýlko na nočním stolku a taťulda dvojnožec ještě chvíli lovil co je novýho v NHL, ale pak položil mobil a šel taky chrnět.Věděl jsem, že hlavní co se musí udělat, aby byli dvojnožci oblomnější je nechat je usnout a pak je vzbudit. A taky jsem si moc dobře uvědomoval, že u taťuldy dvojnožce mi pšenka nepokvete.

 

A tak jsem si sednul jakmile usnuli rovnou k posteli na straně kde spí JEJÍ mami. A opakoval jsem co už jsem vám popisoval včera – dlouhé zírání, pak prdnutí a pak mlaskání. Dneska to šlo jako po másle. Ani jsem si nestihl pořádně vyčistit pravou stranu svého kožíšku a už jsem byl pozvanej do postele.

 

Jsem borec psámoši! Za dvě noci takovej progres, to se jen tak nevidí. Protože včera v noci mě z postele vyháněli a dneska, dneska si mě tam dobrovolně zvou!

Váš Bohouš @bohous_superdog 

Autor: Kristýna Gottfriedová | pátek 9.7.2021 22:48 | karma článku: 11,24 | přečteno: 336x
  • Další články autora

Kristýna Gottfriedová

Je to bazén nebo miska na pití?

Dvojnožci druhý a třetí generace mají na zahradě takovou obří misku s vodou, který říkají “bazén”. Přes zimu je přes ní plachta a na léto tu plachtu sundají. Je to miska poměrně hluboká a s dobrou vodou.

16.7.2021 v 10:52 | Karma: 0 | Přečteno: 91x | Diskuse| Miniblogy

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 3

Dneska tu máme den číslo tři mého tažení na zabrání postelového území. Den byl ok, nic zajímavýho. Znáte to – spaní, drbání, snídání, svačení, obědvání, svačení a večeření.

12.7.2021 v 12:13 | Karma: 10,79 | Přečteno: 258x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců – DEN 1

Musím vám tu poreferovat, jak jsem jel na prázdniny do Plzně. Všichni víme, že bábinku miluju, ale nejsem si jist, jestli víte, že bábinka mě nechce pouštět do svýho pelechu.

8.7.2021 v 22:58 | Karma: 12,51 | Přečteno: 322x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Proč při Covid-19 ztrácíme čich a chuť

Co je to čich a chuť? Čich funguje sám o sobě perfektně - když si kněčemu čuchneme, hned to dokážeme “prožít”. A stačí jen malinko molekul, abychom poznali, k čemu jsme si přivoněli.

23.9.2020 v 20:06 | Karma: 19,26 | Přečteno: 830x | Diskuse| Věda

Kristýna Gottfriedová

V kadeřnictví

Rozhodla jsem se, že po ani ne tak krátké době navštívím kadeřnictví. Je to kadeřnictví, kam chodím v skutku ráda, neboť ceny jsou tam myslím nejnižší ve městě a tak když se mi zrovna moc nelíbí to co na té papuli mám, zajdu tam.

12.10.2011 v 19:57 | Karma: 9,01 | Přečteno: 1008x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.