Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Obléhání postele dvojnožců – DEN 1

Musím vám tu poreferovat, jak jsem jel na prázdniny do Plzně. Všichni víme, že bábinku miluju, ale nejsem si jist, jestli víte, že bábinka mě nechce pouštět do svýho pelechu.  

Často se stane, že dvojnohý vzdorujou, ale nakonec povolí, jenže to se nedá říct o bábince. Bábinka mě prostě do postele prostě NE-PUS-TÍ.

 

Došel jsem k závěru, že vzheldem k tomu, že bábinka je nejlepší dvojnožec na světě, tak jí to spaní s dědou dvojnožcem a ne se mnou odpoustím.A tak jsem to zkusil u dvojnohejch rodičů mojí Dvojnožky.Její taťulda se zdál bejt naprosto neoblomnej - “pes do postele, nikdy!”. Jenže, víme jakej já mám psí šarm, cute kukadla a hebký chlupiska - nikdo přece neodolá mít takovýho plyšáka v pelechu. A tak jsem se první noc na prázdninách rozhodl, že Bejby (já) nebude spát v koutě u nohy postele! 

 

Byla asi jedna v noci a já jsem si sedl vedle postele na straně, kde spí JEJÍ dvojnohej taťulda.Zahájil jsem první útok - “vytrvale koukej na nepřítele, dokud neotevře alespoň jedno oko”. Ha! První útok se setkal s úspěchem, dvojnožec se na mě dúrazně podíval.Řekl jsem si, že jsem na dobrý cestě a začal jsem kňourat. Jen tak polehounku, jako kdyby vůbec o nic nešlo. Hmmm, to nezabralo.Musel jsem tedy zapojit i vrčení spojené s kňournutím po každém třetím zavrčení - znělo to nějak takhle: “vrrr vrrr vrrr kvíííí”. Dvojnožec se jenom otočil na druhej bok a zavrčel na oplátku.Musel jsem tedy jít do útoku - tři, dva, jedna - “hop”! A byl jsem tam! Říkám si “žádnej pelech před Bohoušem Velikým není v bezpečí”, když v tom se dvojnožec probral a s divnýma zvukama mě vyšťouchal z postele zpátky na parkety. Byl jsem z toho úplně vedle, a tak jsem se šel uklidnit na gauč. Seděl jsem tam, díval se jak okolo pouliční lampy lítají hmyzáci a došlo mi, že “takhle ne, takhle by to nešlo”.Zvedl jsem se a šel jsem si lehnout do pelíšku vedle jejich postele, kde jsem započal s vytrvalostním bojem. 

 

Fáze jedna: “prdění hlasité, následně smrduté” proběhla úspěšně a oba dvojnožce probudila. 

 

Fáze dva: “čištění každého záhybu mého kožíšku” proběhla úplně na jedničku. JEJÍ mami už mě měla plný zuby a pustila mě na kraj postele. Pro noc číslo jedna - mise splněna. Zapamatujete si sousloví “na kraj postele”. Váš Bohouš@bohous_superdog 

Autor: Kristýna Gottfriedová | čtvrtek 8.7.2021 22:58 | karma článku: 12,51 | přečteno: 322x
  • Další články autora

Kristýna Gottfriedová

Je to bazén nebo miska na pití?

Dvojnožci druhý a třetí generace mají na zahradě takovou obří misku s vodou, který říkají “bazén”. Přes zimu je přes ní plachta a na léto tu plachtu sundají. Je to miska poměrně hluboká a s dobrou vodou.

16.7.2021 v 10:52 | Karma: 0 | Přečteno: 91x | Diskuse| Miniblogy

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 3

Dneska tu máme den číslo tři mého tažení na zabrání postelového území. Den byl ok, nic zajímavýho. Znáte to – spaní, drbání, snídání, svačení, obědvání, svačení a večeření.

12.7.2021 v 12:13 | Karma: 10,79 | Přečteno: 258x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 2

Přes den bylo všechno fajné, jak se říká na Ostravsku. Drbáníčko, dlabáníčko a tak, prostě všechno v naprostém pořádku.

9.7.2021 v 22:48 | Karma: 11,24 | Přečteno: 336x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Proč při Covid-19 ztrácíme čich a chuť

Co je to čich a chuť? Čich funguje sám o sobě perfektně - když si kněčemu čuchneme, hned to dokážeme “prožít”. A stačí jen malinko molekul, abychom poznali, k čemu jsme si přivoněli.

23.9.2020 v 20:06 | Karma: 19,26 | Přečteno: 830x | Diskuse| Věda

Kristýna Gottfriedová

V kadeřnictví

Rozhodla jsem se, že po ani ne tak krátké době navštívím kadeřnictví. Je to kadeřnictví, kam chodím v skutku ráda, neboť ceny jsou tam myslím nejnižší ve městě a tak když se mi zrovna moc nelíbí to co na té papuli mám, zajdu tam.

12.10.2011 v 19:57 | Karma: 9,01 | Přečteno: 1008x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Macron nabízí sdílení jaderných zbraní pro obranu EU, nechce být vazalem USA

29. dubna 2024  14:08

Důvěryhodná evropská obrana by měla jít nad rámec ochrany, kterou už poskytuje Severoatlantická...

MF DNES má nominaci na Novinářskou cenu. Zaujal rozhovor s trampem na koni

29. dubna 2024  14:07

Nadace OSF zveřejnila seznam nominovaných na Novinářskou cenu 2023. V soutěžní kategorii Regionální...

Náraz do stromu odmrštil auto přes silnici, řidička nadýchala více než promile

29. dubna 2024  14:03

Opilá řidička havarovala v sobotu nad ránem na Jindřichohradecku. Po několika nárazech do stromů...

Za dvacet let úspěšného vývoje Českého republiky to nepovažujeme, řekl Klaus

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno 

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.