Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

V kadeřnictví

Rozhodla jsem se, že po ani ne tak krátké době navštívím kadeřnictví. Je to kadeřnictví, kam chodím v skutku ráda, neboť ceny jsou tam myslím nejnižší ve městě a tak když se mi zrovna moc nelíbí to co na té papuli mám, zajdu tam.

http://www.liberec-kadernictvi.cz/

Zrovna dnes jsem si řekla to samé, že se mi už nechce nosit na hlavě měsíc to stejné roští, a že by to chtělo zase nějak „vylepšit“. Inu, když jsem šla okolo výlohy, viděla jsem tam takovou fajn, sympatickou paní holičku, tak jsem si řekla, že by už mohla pomalu dostříhávat. Chyba lávky, při zazvonění zvonečku, co visí nade dveřmi jsem zjistila, že pán u té sympatické paní holičky pravděpodobně právě dosedl na ono kadeřnické křeslo. Ještě jsem si to chtěla rozmyslet, když v tu chvíli se přede mnou objevila jiná kadeřnice, která v tu dobu měla právě volno. Ten první pohled mi o ní řekl, že bych měla být jaksi ostražitá. „Co si přejete?“ zněla otázka hned u dveří. Odpověděla jsem kapku zděšeně, že bych chtěla ostříhat. Nechápala jsem, proč se mě v kadeřnictví ještě skoro u vchodu ptá, co mám za přání, ale tak nechala jsem to ležet. Odložila jsem si všechny nepotřebné svršky a usedla na kadeřnické sedátko. Začínala se mě zmocňovat hrůza. Kadeřnice, docela mladá, mi ne zrovna nejjemněji nandala za tričko ubrousek, pak mě prosím skoro uškrtila tím bílým mundůrem, co vypadá jako oblek pro obsluhu rentgenu. Následovalo vysvětlení, proč tak „zajímavá“ otázka hned u dveří. Prý ze předu vypadám, jako když mám dlouhé vlasy. To mě mírně uklidnilo. Dále si paní holička začala rozčesávat mé vlasy. Když jsem jí poreferovala, co na té hlavě chci mít, řekla, že to tam vidí. Poněkud mě polil pot, protože na hlavě jsem měla něco, co bylo úplně jinak střižené. Chtěla jsem vyletět z křesílka, ale udržela jsem se. Nastavila si mojí hlavu a popadla strojek. Pravděpodobně nebyl připraven na moje roští a tak si musela u vedlejšího stolku opatřit cosi jako jinou násadu. Nemůžu pak vynechat, že při každé výměně násady za jinou se strojkem vedla nepopsatelný boj. Já jsem jen sledovala, jestli se jí to povede, nebo ne. Se strojkem zacházela způsobem „stěrka na okna“ – hlavně přitlačit. Těžko říct, jestli mi chtěla prostříhat díru do krku, nebo co měla v úmyslu. Zase jsem zatnula zuby a řekla si, že mi ty vlasy určitě rychle dorostou. Když ovšem vzala do ruky nůžky, začal se okolo mě kroutit jako žížala, ruce jako kdyby se jí nemohly vejít do okolního prázdného prostoru, a stříhala poněkud rychlím tempem, to jsem zapomněla dodat i u toho strojku. To byla taková rychlost, že jsem si říkala, aby to ten strojek vůbec fyzicky vydržel. Snažila jsem se postřehnout, jak velké kusy z mojí hlavy odpadávají, ale tento tah se mi nepovedl. Takže jsem zadala oznamovací a tázací větu v jednom, že bych byla ráda, kdyby mi tam vzadu na čečuli nechala alespoň pár centimetrů k dobru, abych se pak ráno neprobudila jako pankáč. Odpovědí mi bylo, mně již známé: „Já vidím, jako to tu máte ostříhané,“. To už jsem si myslela, že jí řeknu, ať laskavě odloží to stříhací zařízení a nechá mě doostříhat někým jiným. Ale zase jsem nic neřekla a plná strachu jsem čekala, co bude dál. Vzala do ruky efilačky a začala stříhat dál. A co myslíte, že se stalo, nůžky se začaly pižlat. Když dopižlala, tak jsem byla otázána, jestli to chci vysušit, ale protože jsem měla hlavu ostříhanou strojkem, a protože vím, že za použití fénu se platí, řekla jsem, že to je dobrý. Následovala otázka, jestli se chci vidět, ano, chci se vidět, odpověděla jsem. Paní holička vzala zrcadlo takovým způsobem, že kdybych neuhnula, tak mám po nose. Na hlavě jsem viděla cosi, co se mi moc nelíbilo, ale radši jsem řekla, že je to dobrý. Ale asi poznala, že se mi to líbí asi jako koule z matiky, tak mi poradila, ať si tam šáhnu. Tak jsem si prosím šáhla, nahodila usměv a řekla, že je to opravdu takhle dobrý. A byla jsem i ráda, že paní holička zapomněla doostříhat mi zbytek hlavy – popravdě tedy nevím, jestli jsem jí to řekla, že chci stříhat celou hlavu, ale tak myslela jsem si, že je to možnost více pravděpodobná, než půlka hlavy. Zaplatila jsem asi o deset korun víc než minule a se zhrozeným výrazem na tváři jsem opustila kadeřnický prostor.

Autor: Kristýna Gottfriedová | středa 12.10.2011 19:57 | karma článku: 9,01 | přečteno: 1008x
  • Další články autora

Kristýna Gottfriedová

Je to bazén nebo miska na pití?

Dvojnožci druhý a třetí generace mají na zahradě takovou obří misku s vodou, který říkají “bazén”. Přes zimu je přes ní plachta a na léto tu plachtu sundají. Je to miska poměrně hluboká a s dobrou vodou.

16.7.2021 v 10:52 | Karma: 0 | Přečteno: 91x | Diskuse| Miniblogy

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 3

Dneska tu máme den číslo tři mého tažení na zabrání postelového území. Den byl ok, nic zajímavýho. Znáte to – spaní, drbání, snídání, svačení, obědvání, svačení a večeření.

12.7.2021 v 12:13 | Karma: 10,79 | Přečteno: 258x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 2

Přes den bylo všechno fajné, jak se říká na Ostravsku. Drbáníčko, dlabáníčko a tak, prostě všechno v naprostém pořádku.

9.7.2021 v 22:48 | Karma: 11,24 | Přečteno: 336x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců – DEN 1

Musím vám tu poreferovat, jak jsem jel na prázdniny do Plzně. Všichni víme, že bábinku miluju, ale nejsem si jist, jestli víte, že bábinka mě nechce pouštět do svýho pelechu.

8.7.2021 v 22:58 | Karma: 12,51 | Přečteno: 322x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Proč při Covid-19 ztrácíme čich a chuť

Co je to čich a chuť? Čich funguje sám o sobě perfektně - když si kněčemu čuchneme, hned to dokážeme “prožít”. A stačí jen malinko molekul, abychom poznali, k čemu jsme si přivoněli.

23.9.2020 v 20:06 | Karma: 19,26 | Přečteno: 830x | Diskuse| Věda
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si v Německu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.