Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chlapi, máte na výběr krásný trenky:)!

Nemám ráda krámy. Štrachám v paměti, jestli jsem někdy chodila ráda kolem věšáků s haldami oblečení a různých jiných doplňků. Ovšem, když dojde na lámání chleba – v mém případě na to, že se už celkem dlouhou dobu převlékám na tělocviku stále z jedné podprsenky, protože jsem se ještě neuráčila si jít koupit novou, a startuje se ve mně pocit tzv. stydlínův.

http://www.hadrnik.cz/produkt/Boxerky-Cornette-Tattoo-Free-Bird.

Poslouchám vzkazky o tom, jak chodí jeden kluk stále v jednom oblečení a tak dál… Tak daleko jsem ještě nedošla. Ale pro dobro všech jsem se rozhodla vyrazit do krámu. Poprvé jsem se zděsila nad nabídkou. Všechny podprsenky vycpané, jak matrace pro dobrý spánek, na nich mašliček jak na dárku. Bylo mi z toho trošku smutno. Ani jedna se mi tam nelíbila. Dámy tam chodily od regálu k regálu, okukovaly to, braly si to do kabinek a já jsem na ně jen nechápavě koukala. Smířila jsem se se svým údělem, a šla jsem se porozhlédnout dál. Tento den, jsem tedy s nakupováním skončila tak, že jsem odešla s ponožkami – jistě to nepochopíte, ale byly fantastické, kam se na ně hrabou podprsenky. Když jsem došla pyšná na sloje fusekle domů, zjistila jsem, že asi budu muset do budoucna koupit kokosový ořech a nosit ořechovou podprsenku. Druhého dne jsem se tedy vydala do krámu opět. Byla jsem si jistá, že ono spodní prádlo prostě přinesu. Šla jsem plná odhodlání. Popadla jsem jednu černou – ačkoliv se mi moc nelíbila, a jednu krajkovou a kalhotky. V kabince jsem kupodivu zjistila, že při své šikovnosti, jsem neodhadla svojí velikost, a jak jsem se celá vysvlékla. Z bundy, svetru, trička, podprsenky, bot a riflí, musela jsem se zase obléknout. Jestli si teď ťukáte na čelo, proč jsem si nevzala víc velikostí, nechte si radu pro sebe, protože do kabinky si smíte vzít pouze čtyři kusy. Vyrazila jsem opět do terénu. Mezi věšáky a stojany. Všude na mě koukali vycpané košíčky různých barev a nakupující je znalecky prohmatávali zevnitř. To jenom já jsem tam lítala jak šídlo a hledala jsem tu správnou velikost. Když jsem ji konečně našla, vrátila jsem se do kabinek, vzala si číslo. Šla skoro do poslední a tam jsem vysílením dosedla na židličku. Zpocená jsem byla jak sportovec po vyčerpávajícím výkonu a to mě ještě čekalo svléknout se, obléknout se, svléknout se a obléknout se. Krásná představa. Všechno jsem ze sebe sházela. Poskakovala jsem na jedné noze před zrcadlem a jednou jsem neudržela rovnováhu a padla na dveře. Pak jsem začala rozebírat spodní prádlo z ramínek. Když jsem ho na sebe konečně nandala, byla jsem překvapená, že jsem se trefila. Docela mi to sedlo. Byla jsem šťastná jak blecha, že jsem vyhrála boj s oblečením. (A popravdě řečeno, stokrát radši bych byla chlap – ty jejich věšáky jsou plné kostiček, proužků, barev, krása na pohled.)

Autor: Kristýna Gottfriedová | neděle 17.4.2011 22:51 | karma článku: 12,23 | přečteno: 1785x
  • Další články autora

Kristýna Gottfriedová

Je to bazén nebo miska na pití?

Dvojnožci druhý a třetí generace mají na zahradě takovou obří misku s vodou, který říkají “bazén”. Přes zimu je přes ní plachta a na léto tu plachtu sundají. Je to miska poměrně hluboká a s dobrou vodou.

16.7.2021 v 10:52 | Karma: 0 | Přečteno: 91x | Diskuse| Miniblogy

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 3

Dneska tu máme den číslo tři mého tažení na zabrání postelového území. Den byl ok, nic zajímavýho. Znáte to – spaní, drbání, snídání, svačení, obědvání, svačení a večeření.

12.7.2021 v 12:13 | Karma: 10,79 | Přečteno: 258x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 2

Přes den bylo všechno fajné, jak se říká na Ostravsku. Drbáníčko, dlabáníčko a tak, prostě všechno v naprostém pořádku.

9.7.2021 v 22:48 | Karma: 11,24 | Přečteno: 336x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců – DEN 1

Musím vám tu poreferovat, jak jsem jel na prázdniny do Plzně. Všichni víme, že bábinku miluju, ale nejsem si jist, jestli víte, že bábinka mě nechce pouštět do svýho pelechu.

8.7.2021 v 22:58 | Karma: 12,51 | Přečteno: 322x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Proč při Covid-19 ztrácíme čich a chuť

Co je to čich a chuť? Čich funguje sám o sobě perfektně - když si kněčemu čuchneme, hned to dokážeme “prožít”. A stačí jen malinko molekul, abychom poznali, k čemu jsme si přivoněli.

23.9.2020 v 20:06 | Karma: 19,26 | Přečteno: 830x | Diskuse| Věda
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:08

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

LGBT+ páry mohou uzavírat partnerství a přiosvojovat si děti, podepsal prezident

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  11:35

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.