Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak si pračka pochutnala na mých kalhotkách!!!

Najednou jsem byla doma opuštěna, protože rodiče odjeli na svatbu po jednadvaceti letech. Paráda, řeklo by se. Ach ano, jenom vedle je babička s dědou. Nicméně tím si přece nenechám zkazit náladu.

Kristýna Gottfriedová

Bylo krásné chmurné odpoledne, na obloze jen jediný mráček (celistvě se rozléval po celé obloze). Byl nízký tlak, a při jakémkoli sehnutí, nebo jen rychlejším pohybu pumpička nestíhala pumpovat. Venku byl slyšet jen romantický cvrkot automobilů, sem tam nějaký ptáček. Teploměr ukazoval dvacet dva stupňů, krásný letní den. V domě se rozlívala hororová atmosféra, nikdo nemohl vědět, odkud se vynoří babička se svačinkou v ruce. A celé to korunoval pocit, že moje rodičovstvo přijede až za týden.

Při čištění zubů jsem šla k oku a pozorovala v noční košilce popeláře. S jakou něžností se k popelnici chovají. Pasta mě začínala pálit na jazyku, ale ten pohled na popeláře, kteří vypadali z druhého patra, jako skřítci si zasloužil vydržet a dodívat se na jejich mistrovský výkon. Když odjeli, vyplivla jsem pastu do umyvadla a pak dlouze zkoumala svoje krásné, přikřivené zuby. Začínala jsem mít hald, a to znamenalo jít sehnat do krámu přes les tři koblihy. Jednu s marmeládou a dvě s nugátem. Ale při pohledu do mé skříně, kde bylo sice spousta druhů různých věcí. Počínaje roztrženými silonkami konče kalkulačkou, kterou jsem tam ukryla před nájezdem babičky. Ovšem, kalhotky chyběly. Nebyly tam jediné, kromě těch, které jsem nosila v dobách dávno minulých a mám je schované jako rozsévač dobré nálady, kdyby mi bylo náhodou smutno. Výměra jejich látky by se dala srovnat s výměrou jedné standardní ponožky.

V prádelně jsem vysypala prádelní koš, jako jsem to vídávala předtím, než odjeli na svatební cestu kolem Železné Rudy za sedm dnů. Vyndala jsem kalhotky, dala je na hromádku a přidala k nim ještě staré tričko a podprsenku přibližně stejné barvy. Pak jsem se podívala na cedulky a zjistila, že každé kalhotky si přejí jinou teplotu koupele, vybrala jsem proto tu nejnižší, ostatní holt umřou zimou. Do jednoho ze čtyř otvorů na víku pračky jsem vylučovací metodou vybrala jeden, do kterého jsem nalila „přiměřeně“ prášku na praní. Nasypala kalhotky a tričko do bubnu, zacvakla, zatočila kolečkem a zmáčkla kosočtverec. Pračka zahučela, nahlásila mi, že za hodinu bude hotová a já s klidem na duši odešla.

Když jsem vyndavala po hodině a půl prádlo z toho mrchožrouta, zjistila jsem, že v podprsence je díra, jako kdyby se do ní zakousl pes, moje vývozní kalhotky, o kterých matinka neví, protože jsou na „výjimečné situace“ vypadaly, nebo spíš stále vypadají jako sítko na písek a ostatní prádlo to přežilo. Nechápu, co ta pračka s tím dělala, ale nejradši bych jí zažalovala, protože neprávem požila kousek MOJÍ podprsenky a kalhotek! Neslýchané! Měl by se asi vymyslet náhubek pro pračky!

Hezky si užijte den a dejte si pozor na pračky.

Autor: Kristýna Gottfriedová | úterý 10.8.2010 12:16 | karma článku: 14,28 | přečteno: 1619x
  • Další články autora

Kristýna Gottfriedová

Je to bazén nebo miska na pití?

Dvojnožci druhý a třetí generace mají na zahradě takovou obří misku s vodou, který říkají “bazén”. Přes zimu je přes ní plachta a na léto tu plachtu sundají. Je to miska poměrně hluboká a s dobrou vodou.

16.7.2021 v 10:52 | Karma: 0 | Přečteno: 91x | Diskuse| Miniblogy

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 3

Dneska tu máme den číslo tři mého tažení na zabrání postelového území. Den byl ok, nic zajímavýho. Znáte to – spaní, drbání, snídání, svačení, obědvání, svačení a večeření.

12.7.2021 v 12:13 | Karma: 10,79 | Přečteno: 258x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců - DEN 2

Přes den bylo všechno fajné, jak se říká na Ostravsku. Drbáníčko, dlabáníčko a tak, prostě všechno v naprostém pořádku.

9.7.2021 v 22:48 | Karma: 11,24 | Přečteno: 336x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Obléhání postele dvojnožců – DEN 1

Musím vám tu poreferovat, jak jsem jel na prázdniny do Plzně. Všichni víme, že bábinku miluju, ale nejsem si jist, jestli víte, že bábinka mě nechce pouštět do svýho pelechu.

8.7.2021 v 22:58 | Karma: 12,51 | Přečteno: 322x | Diskuse| Letní povídka

Kristýna Gottfriedová

Proč při Covid-19 ztrácíme čich a chuť

Co je to čich a chuť? Čich funguje sám o sobě perfektně - když si kněčemu čuchneme, hned to dokážeme “prožít”. A stačí jen malinko molekul, abychom poznali, k čemu jsme si přivoněli.

23.9.2020 v 20:06 | Karma: 19,26 | Přečteno: 830x | Diskuse| Věda
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuch ve Vrběticích může Rusko, policie ale případ musela odložit

29. dubna 2024  11:12

Aktualizujeme Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  10:57

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vedení TOP 09 se shodlo na nástupci Langšádlové, uvedl Havel. Sám jím nebude

29. dubna 2024  10:48

Nejužší vedení vládní TOP 09 se jednoznačně shoduje na kandidátovi na post ministra pro vědu, řekl...

Policie zasáhla proti agresivnímu mladíkovi. Zaklekli ho a bili, píše svědkyně

29. dubna 2024  10:39

Na sociálních sítích se šíří video ze zákroku policistů, kteří o víkendu v Českém Krumlově...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 983x
"Ahojky, doufám, že se Vám články budou líbit - (snažím se co můžu:))." je věta, kterou jsem tu měla napsanou celých 9 let. Za tu dobu se toho spoustu změnilo. Ale jedno zůstává, a to je obsah té první věty - stále doufám, že pro Vás články budou čtivou zábavou.